Autopia heeft nieuwe sponsor voor 3 jaar
Avis, een van ’s werelds toonaangevende autoverhuurbedrijven, is deze week de nieuwe sponsor geworden van Autopia, een van de iconische attracties in Disneyland Paris. Het nieuwe partnerschap begon op 18 december 2023 en zal van kracht zijn voor een periode van drie jaar.
De attractie heeft al verschillende sponsors gehad zoals Ford en Mattel. De attractie had momenteel geen sponsor meer.
De attractie werd ook voorzien van nieuwe decorelementen die zijn ontworpen door Walt Disney Imagineering. Deze elementen zullen een knipoog geven naar het mark van Avis en Disneyland Paris.
“We zijn verheugd om onze samenwerking met Disneyland Paris voort te zetten”, aldus David Benites, CEO van Avis Europe. “Dit nieuwe partnerschap biedt ons een geweldige kans om onze merkbekendheid te vergroten en onze klanten een unieke ervaring te bieden.”
“We zijn blij om Avis als onze nieuwe sponsor te verwelkomen”, aldus Natascha Rafalski, president van Disneyland Paris. “Dit partnerschap is een geweldige manier om onze gasten een nieuwe en spannende manier te bieden om Autopia te ervaren.”
Ter gelegenheid van dit moment kregen de eerste 100 gasten die naar Autopia kwamen voor een ritje een gratis poster van de attractie. Deze nieuwe poster werd speciaal ontworpen voor de AVIS partnerperiode en is ook te vinden onder het Main Street station.